Welcome, visitor! [ Login

İzmir 51 Yaşında Olan İlknur Hanım Dar Vajinasını Sizlere Sunuyor

İzmir Escort 27 June 2015

Merhaba izmirli beyler. Benim adım İlknur izmirliyim ve alsancakta oturuyorum 51 yaşındayım boyum ve kilom oldukça iyidir. Bu yanlış anlaşılmasın düzgün ve bakımlı bir bayanım onun için henüz menepoza dahi girmedim.kocamdan ayrılalı 21 sene oldu çocuklarım büyüdü evlendi artık tek başına yaşayan bir bayanım.kendi evim var ve emekliyim.21 yıl boyunca çeşitli aşklar sevdalar yaşadım fakat hiç biri umduğum gibi omadı. çocuklarımdan yana bir sıkıntım yok.Onun için çok rahatım ve şimdi kafama göre biri veya birilerini bulup günümü gün etmek istiyorum.Yaşımı okuyup aldanmayın benim diyen genç kıza taş çıkartırım o derece kendine güvenen bir insanım. buraya yazmamın sebebide apartmanımın altında bulunan kuaföre gelen kızların konuşmasından dolayı oldu. Escort hakkında konuşurlarken hemen oracıkta balkonda bulunan laptopumdan girdim ve bana uygun birilerini bulabileceğimi düşündüm.Şimdi artık sıra sizde benimle heyecan yaşayıp eğlenmeye olgun bir kadını mutlu edip ,mutlu olmaya ne dersiniz.Sıkıntısı olmayan beyleri kendi evimde özel olarak ağırlayabilirim. kendine güvenen beyler için seks köleliği bile yaparım. evimde mini bar dahil renkli ışıklar mevcut.tek ricam dürüst olun beni sıkıntıya sokmayın ben sizi her türlü rahatlatırım.biraz ipucu vereyim kalçalarımın ellenmesinden memelerimin sıkılmasından ve erkeğim üstümdeyken çok zevk alırım.sizin zevkinzi bana bırakın ben her türlü hallederim güvenin bana.Tecrübeye güvenin sadece dürüst olun.sevgilerimle

No Tags

1038 total views, 1 today

  

6 Responses to “İzmir 51 Yaşında Olan İlknur Hanım Dar Vajinasını Sizlere Sunuyor”

  1. Ben daha 25 yaşındayım milli olmadım olağanüstü tecrübelerinizden yararlanmak isterim.

  2. fahrettin on 27 June 2015 @ 14:42

    slm ismim fahrettin İzmir hatayda ailemle yaşıyorum bekarım yani dulum yaşım 41 yapılı 178 boy beyaz tenli kısa kır saçlı biriyimdir bende sizin gibi değişik zevkler güzel vakit geçirecek bir arkadaş arıyorum dürüst ve olursa uzun birliktelik içinde arkadaşlık yapmak isterim sizinle bana burdaki e meilden ulaşabilirsiniz tşk

  3. bunyamin kocatepe on 27 June 2015 @ 22:50

    Musati oldunuzda donerseniz sevinirim

  4. İletisim

  5. Ben sizinle görüşmek istiyorum Lütfen bana ulasirmisiniz

  6. Slm 45 yas manisadan hakan bir sans verirseniz sevinirim gorusmek umuduyla

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • İzmir escort bayanların evleri

    by on 29 April 2024 - 0 Comments

    İzmir escortlar sizlere en sıcak anları yaşatmak için sizleri kendi yaşadığı mekanlara davet ediyorlar, Dokunuşlarıyla unutulmaz anlar yaşamaya ihtiyacınız varsa, profesyonel İzmir escort bayanların sitesine hoşgeldiniz. Escort İzmir bayan servisi, sizlerin tüm seks ihtiyaçlarınızı en kaliteli şekilde karşılayacaktır. Yeni tecrübeler ve unutulmaz sıcak dakikalar yaşatmak için sizlere herşeylerini verirler. İzmir escort bayan ajansının vitrinine giderek […]

  • İzmir Escort Kadınlara Şiddete Hayır

    by on 1 May 2024 - 2 Comments

    Zaman İzmir escort Kadınlara Şiddete Hayır Hızlı Akıyor Kadınlar Güzel Eniştem derdi “hayat güzel baba, istanbul güzel baba ama bana ne?” aslında güzel bir felsefe. Bizler, yani seksi kadınlar, hani tüm stresinizi çıkarttınız, yeri geldiği sevdiğiniz ger geldiğini şiddet uyguladığınız!111!! KADINLARA UYGULANAN ŞİDDET, BİR ADAMIN ACİZLİĞİNİ GÖSTERİR…(PARDON ADAM DEDİM.)

  • İzmir En Ucuz Eskort Kızlar

    by on 2 May 2024 - 0 Comments

    Piyasayı daha hareketli hale getirmek ve İzmir escort piyasasında daha renkli bir yaşam tarzını benimsemek adına bu sektörde yerimi almış bulunmaktayım. Benim en iyi olduğum işlerden biri anal sex diyebilirim. Bu konuda kendime güveniyorum ve hijyen konusunda da sizlere sorunsuz hizmet veriyorum. İzmir eskort kızlar aramalarında beni zaten görebilirsiniz ve anal konusunda da daha önce […]

  • İzmir Escort Bayan Ve Fahişelik Farkı

    by on 30 April 2024 - 0 Comments

    Ülkemizde İzmir escort yani telekız yada hayat kadını olarak tabir ettiğimiz meslekler. Maksimum artık karıştırılan sektörlerin başında escortluk sektörüyle fahişelik gelmektedir. İki vaziyet bir birinden oldukça farklı olduğu için bu hususta daha kontrollü ve dikkatli düşünmek gerekir. Escortluk hizmetlerini elde eden kızlar sizlere son derece kültürlü ve bakımlı bir halde hizmet etmekle sorumlu olan insanlardır. Aldıkları […]

  • İzmir Escort Bayanlar

    by on 27 April 2024 - 0 Comments

    İzmir Escort Bayanlar için lütfen tıklayınız. Sizler, İzmir escort bayanlar dışında size iyi hissettirecek pek çok az escort vardır. Vip rus escort bayanlar ile gündelik stresinizden ve bunalımlarınızdan kurtulup çok iyi hissedebilirsiniz. Peki nasıl mı? Eğer İzmir escort için geliyorsanız web sitemizin ilan bölümünden kendinize uygun bayanı seçerek iletişim bilgilerini alabilir ve onunla keyifli dakikalar […]